Thursday, September 24, 2009

setabah mna pun aku,aku seorang perempuan yg suka menangis

hum,aku xtwla knp suka sngt mngs sejak akhir2 ni..
mgkn lumrahnya,aku xleh nk simpan..
tp,sakit sngt rs..
dari kesedihan nih aku blajar sesuatu tntg dlm khdupan aku..
xsemua yg kita mahu,kita akn dpt..
xsmua angan2 yg indah yg sndri kita cipta
akan mnjadi realiti..
cuma aku nk bangkit dari kesedihan aku nih,
nk pulihkan semnagat aku..
mgkn aku blh lpakan kesedihan,
tp tu mngmbl msa yg lma utk pulih..
aku tw tu..
aku,slalu ckp aku xnk mnangis lg,
tp xblh..
knp?knp?knp?aku rsa terseksa..
susa utk reda,dn trima hakikat sebenarnya kan..
ikhlaskn hati?um dh cuba tp
xtw la..
sakit sngt rs..mgkn aku teerlalu lemah..
mgkn aku blh pura2 d hdpn org lain,
lihat aku trsnyum,
tp bila aku bersendirian aku menangis..
aaaaa aku xsuka mnangis..
mgkin aku masi blum dmaafkn oleh org 2..
satu je aku mnta dari org 2,tlg maafkn aku..
tolongla,rsa terseksa sngt..
mgkn pada dia xada apa2..
em,ak hrap sngt 1 hr nnt dia akn maafkn aku..
biarpn bkn skg..
aku dh letih dh begini..
tlgla..

kt org 2,sori anis ckp cm 2..
sbb anis rs xdiperdulikan sngt..
erm sminggu,sjk hr raya 2 lg..
mgkn anis trlalu ikutkn perasaan..
tp..mgkn dh trsurat anis akn ckp cm 2..
xyah sembunyi dri anis lg,xperlu lari dr anis
anis yg akn pgi,bkn...
maaaf..

No comments:

Post a Comment