Wednesday, February 18, 2009

Busclear44446

aku nk cakap pasal bas yg aku naik hari2..
huh!kalu difikir2 balik bas memang kejam terhadap haku..
antara bentuk kezaliman yg dilakukan pd aku:
1.dia selalu tinggalkn aku,walhal aku xpernah tinggalkn
dia tika,aku mermelukan dia..cheewahh!haha
2,Dia menguji kesabaran aku,dri dop mngumpat..
3.tambang bas makin naik..
4.aku terpaksa berjalan jauh,utk menemani dia tp, dia xpernah mnghargai
aku....
5.Dia selalu buat aku menunggu!!
6.Dia selau buat aku mnjadi penunjuk perasaan(marah,sdeh,gelak}
7.dia juga mnyebabkan aku lewat ke sekolah..uuuwaaa1!!
8.dia buat aku terasa nk biul,setiap kali
mnunggu kehadiran dia..berjam2aku tggu dia..
9.aku xsuka menunggu!!!!!!menunggu membuat aku jd cam org xbetul..
10.aku rasa letih,hari2 mnde yg sama akn aku buat tika hndk ke sekolah..
cam putaran hidup aku,sehari2..wlau kdg2 xsama..heeeyyaahh!

kalu dpikir2 balik ade jgak baik aku naik bus..
1.aku boleh berdikari,xmcm kwn aku takutla,segan la,lambatla,gitu la
gini la..bnyk songhe tul..hua3..(time utk ngumpat}
2.aku jgak boleh kuruskn badan gitu,wlau skrg nh aku dh kurus cam lidi..keh,,keh,,keh..
3.aku jugak leh mencuci mata..hehe!
4.aku boleh,gelak dlm bas..cam2 ragam manusia ade..
5.aku boleh tido dlm bas,tup,tup,tup aku terjaga dh sampai stesen bas blik..hak3..
6.dia mnghntr aku ke destinasi yg dituju..
7.kalu naik bas,ade gk jumpa kwn2 lama..tp yg aku musykil,aku xpula menegurnya..
aku malu sebenarnya..haha
8.time bas kosong,ade 2,3 org gitew jep..
aku pn mnjlnkn tugas2 aku dbelakang..hhhee!
9.aku rse aku disayangi..eceh2,,hak2
10.tahap kesabaran aku treuji..keh,,keh,keh

kesimpulanya,semua yg aku jalani tu,ada hikmah nyer..
bnyk mnde aku pelajari..mmuahahha2x

No comments:

Post a Comment